Verslag 3e ranking 2015 / 2016 + uitslagen

Vorige week vrijdagavond 15 januari was het al weer tijd voor de 3e ranking avond van dit seizoen. Met 24 deelnemers ging men van start.

In de poulefase werden er al 20x een 180-er gegooid. Leonard van den Heuvel gooide de meeste met 3 stuks.

In de verliezersronde ging de finale tussen Patrick Berghuijs en Harm-Jan van Rosmalen. Patrick wist deze met 4-2 te winnen.

In de winnaarsronde ging de finale tussen de Bieb 1 teamgenoten Pascal de Lange en Jos van der Weide. Pascal won zijn halve finale met 5-2 van Martijn Lageweg. Jos won met dezelfde uitslag zijn halve finale van Erik Klaver. De finale was een spannende partij die uiteindelijk met 6-5 werd gewonnen door Pascal. De hoogste finish van de avond was 121, gegooid door Rolf ten Heuvel.

Na 3 van de 6 avonden staat Gert Herms bovenaan de stand met 57 punten. Daarachter staan Martijn Lageweg en Pascal de Lange gedeeld 2e met 55 punten. Op de 3e plek staat Jos van der Weide met 47 punten.

Tot de volgende ranking op 26 februari in Magic Balls …