Inschrijving gesloten Steenwijkerlands individueel dartskampioenschap 2016

Vanaf woensdag 24 februari as kunnen alle leden van de dartsvereniging Steenwijk zich weer inschrijven voor het gesloten Steenwijkerlands individueel dartkampioenschap.

Ook dit jaar wordt er weer gegooid in een superklasse en recreatieklasse. De superklasse is bedoeld voor alle darters die uitkomen in de ere- eerste, of tweede divisie. De recreatieklasse is bedoeld voor darters die uitkomen in de derde, vierde of vijfde divisie maar zij mogen ook inschrijven voor de superklasse. Andersom niet!

Kom je uit in de derde, vierde of vijfde divisie en wil je meedoen in de superklasse? Dan moet je dit duidelijk bij je inschrijving vermelden, anders wordt je automatisch ingedeeld in de recreatieklasse.

De voorrondes in beide klassen zijn op woensdag 16 maart, 6 april en 25 mei en 1 juni (laatste alleen bij voldoende inschrijvingen). De finaleavond (laatste 8 beide klassen) is op vrijdag 3 juni in café de Zwetser.

Inschrijven is mogelijk aan de bar in alle speellocaties in Steenwijk en in cafe de Karre in Tuk. Kosten € 5,- (inleg prijzengeld).

Inschrijven kan tot uiterlijk woensdag 9 maart. Inschrijvingen die niet zijn betaald worden als ongeldig gerekend.

Houd de website www.dartsverenigingsteenwijk.nl in de gaten in welk café je, je voorronde moet gooien en voor alle andere info.

Doe mee en schrijf je in!

Vriendelijke groet,