PM Darts winnaar Karre Cup 2016

Op vrijdagavond 27 mei werd de finale avond van de Karre Cup gespeeld in café de Boekanier. Hiervoor waren de Moat’n, PM Darts, Boekanier 1 en Bieb 1 geplaatst.

De halve finales waren De Moat’n tegen PM Darts en Boekanier 1 tegen Bieb 1.

PM Darts wist alle 4 singles te winnen tegen De Moat’n. De 1e koppel ging ook naar PM Darts en dus waren zij geplaatst voor de finale. Bieb 1 wist 3 van de 4 singles te winnen tegen Boekanier 1. De 1e koppel was ook voor Bieb 1 en dus nog maar 1 overwinning verwijderd van de finale. Maar Boekanier 1 wist vervolgens de resterende 3 koppel partijen te winnen. De teamgame 1001 moest de beslissing brengen. Na meerdere gemiste kansen op de dubbel aan beide kanten was het uiteindelijk Boekanier 1 die de wedstrijd wist te winnen.

In de finale was de tussenstand na de singles 2-2. Erik & Johnny wisten hun single te winnen aan Boekanier 1 kant. Gert en Age wonnen hun single voor PM Darts. In de koppels wist PM Darts het verschil te maken door direct 3 koppels op rij te winnen en dus de winnaar van de Karre Cup 2016.

Hieronder een foto de kampioensformatie op de finale avond van PM Darts.

KC 2016 PM darts