Verslag 3e ranking 2017 / 2018 + uitslagen

Vrijdagavond 16-02-2018, stond alweer de 3de ranking voorronde op het programma. Helaas hadden we door een aantal last minute afzeggingen, net geen volle bak, maar met 29 deelnemers, toch weer een mooi aantal! De organisatie is wederom erg blij met deze opkomst. Volgende keer is de 4de van 5 voorronden en het wordt dus dringen geblazen voor sommigen om te gaan voor een goede eindklassering of om zich te kunnen plaatsten voor de finaleavond.

Deze avond werd er zogezegd begonnen met een deelnemersveld van 29 spelers. Er werd gespeeld in 5 poules van 5 en 1 poule van 4. Er werd weer hard gestreden voor een plek in de winnaarsronde.

In de Verliezersronde was het Patrick Jansen die de finale wist te winnen van Jeffrey van der Zandt. Hiervoor wist hij te winnen van Klaas Veenstra en Kartal Bozdag . Jeffrey had even daarvoor gewonnen van “bekende verliezersronde winnaar:” Henk Oost en Richard Polmantuin. Jeffrey leek de wedstrijd te gaan winnen, nadat hij met 3-0 voorkwam. Echter Was het Patrick die met 4-3 aan het langste eind trok.

In de Winnaarsronde streden Robert Eleveld en Martijn Lageweg om de 1ste plaats. Robert wist de finale te behalen door opeenvolgend: Niels Kuilder, Pieter  Veter en Leonard van den Heuvel te verslaan. Martijn deed dit door Jos van der Weide, Jan Prins en Stefan van der Veen aan de zegekar te binden Dit keer werd het een eenzijdige Finale, welke in onderling overleg is ingekort tot een BO-7. Robert wist deze wedstrijd uiteindelijk met 4-0 te winnen.

Ook deze avond was weer erg gezellig en wij als organisatie kijken dan ook weer terug op een zeer geslaagde avond! Wij hopen dat jullie er allemaal 23 maart weer bij zullen zijn in café de Zwetser. Het liefst via voorinschrijving, zodat de organisatie alvast het e.e.a. kan voorbereiden.

Opgave kan via whattsapp of SMS op 06-20966306 of via rankingdarts@outlook.com.