Wouter van der Vegt en Bert Munsterman winnaars individueel kampioenschap

Afgelopen vrijdagavond werden de finales van het individueel kampioenschap gegooid in café de Zwetser.

In de superklasse had titelverdediger Wouter van der Vegt zich ook weer geplaatst voor de finale avond. Winnaar van de recreactieklasse van vorig jaar Jacco ten Veen deed deze keer mee in de superklasse, dus een nieuwe winnaar kwam er sowieso in de recreatieklasse.

De halve finales in de recreatieklasse gingen tussen Bert Munsterman tegen Johnny Moes en Frank Kleinsmit tegen Albert Dolstra. Bert en Frank wisten allebei met 4-2 in legs hun wedstrijd te winnen.

De finale werd met 5-2 in legs gewonnen door Bert tegen Frank.

In de superklasse gingen de halve finales tussen Wouter van der Vegt tegen Raymon Dijkman en Brian Slagter tegen Patrick Dobma. Wouter wist met 2-1 in sets te winnen van Raymon. Patrick won zijn wedstrijd met 2-0 in set.

In de finale wist Wouter de 1e en 2e set met 3-2 te winnen van Patrick. Patrick pakte de 3e set met 3-2. De 4e set ging wist Wouter te winnen met 3-1 en zo ook de finale met 3-1 in sets. Hiermee prolongeert Wouter zijn titel als winnaar in de superklasse.

Winnaar recreatie klasse Bert Munsterman:

2019 rec winnaar

Winnaar super klasse Wouter van der Vegt:

2019 sup winnaar