Opgave deelname gesloten Steenwijkerlands individueel dartskampioenschap 2023

Vanaf heden kunnen alle leden van de dartsvereniging Steenwijk en inwoners van Steenwijkerland zich aanmelden om mee te doen aan het gesloten Steenwijkerlands individueel dartkampioenschap.

Dit jaar wordt er weer (afhankelijk bij voldoende deelname) gegooid in een superklasse en recreatieklasse. De superklasse is bedoeld voor alle darters die uitkomen in de ere- en eerste divisie. De recreatieklasse is bedoeld voor darters die uitkomen in de tweede en derde divisie maar zij mogen ook inschrijven voor de superklasse. Andersom niet. Niet-leden van de dartsvereniging worden automatisch ingedeeld in de recreatie klasse tenzij anders gewenst.

Kom je uit in de tweede of derde divisie en wil je meedoen in de superklasse? Dan moet je dit duidelijk bij je deelname vermelden, anders wordt je automatisch ingedeeld in de recreatieklasse.

In tegenstelling tot voorgaande edities wordt er dit jaar niet met een knock-out systeem gewerkt tijdens de voorrondes. Dit jaar kan je in alle 4 voorrondes punten verdienen aan de hand van de eindklassering in je poule. De beste 8 spelers per klasse plaatsen zich voor de finale avond aan de hand van de eindstand van de behaalde punten van de 4 voorrondes. Van de 4 voorronde avonden tellen je beste 3 resultaten mee.

De voorrondes in beide klassen zijn op woensdagavond 5 april, 3 mei, 24 mei en 14 juni 2023. De finale avond (laatste 8 beide klassen) is op vrijdagavond 16 juni 2023 in café de Zwetser.

Wil je meedoen ? Geef dit dan door aan je teamcaptain. Deze verzameld de deelnemende spelers per team en kan dit doorgeven aan Klaas Veenstra (06-11320459). Niet-leden kunnen hun deelname ook doorgeven aan Klaas. Opgave kan tot en met zondag 26 maart 2023.

Houd de website www.dartsverenigingsteenwijk.nl in de gaten in welk café je, je voorronde moet gooien en voor alle andere info.

Vriendelijke groet,

Het bestuur