Krolsbergen 1 winnaar Karre Cup 2023

Afgelopen vrijdagavond, 14 april 2023, vond in café de Karre de finale avond van de Karre Cup plaats.

Voor deze finale avond hadden Zwetser 3, Krolsbergen 1, PM Darts en Kar 2 zich geplaatst.

Na loting werden de halve finales Zwetser 3 tegen PM Darts en Krolsbergen 1 tegen Kar 2.

PM Darts kwam op een 3-1 voorsprong na de single partijen tegen Zwetser 3. In de koppel partijen wisten beide teams 2 koppels te winnen waardoor een beslissende teamwedstrijd niet meer nodig was en zo ging PM Darts naar de finale.

De wedstrijd tussen Krolsbergen 1 en Kar 2 werd niet echt een spannende wedstrijd. Krolsbergen 1 won alle 4 single partijen. De eerste koppel partij ging ook naar Krolsbergen 1 en zo gingen zij ook naar de finale.

In de finale wisten Wouter, Patrick en Piet hun single partij te winnen namens Krolsbergen 1. Brian won voor PM zijn single partij en zo was de tussenstand 3-1.

Wouter en Patrick wonnen de eerste koppel partij om zo op " match point"  te komen. Martijn en Jan-Pieter zorgde met hun overwinning in de 2e koppel partij dat Krolsbergen 1 winnaar is geworden van de Karre Cup editie 2023.

Hieronder een foto van de winnaars Krolsbergen 1.

KC 2023 Krolsbergen 1