Akkertien 1 winnaar Karre Cup 2024

Afgelopen vrijdagavond, 3 mei 2024, vond in café de Karre de finale avond van de Karre Cup plaats.

Voor deze finale avond hadden Zwetser 1, Zwetser 3, PM Darts en Akkertien 1 zich geplaatst.

Na loting werden de halve finales Zwetser 1 tegen Akkertien 1 en Zwetser 3 tegen PM Darts.

Akkertien 1 kwam op een 3-1 voorsprong na de single partijen tegen Zwetser 1. In de koppel partijen wist Zwetser 1 de eerste koppel te winnen, maar daarna won Akkertien koppel 2 en 3 waardoor zij naar de finale gingen.

De wedstrijd tussen werd een spannende partij. Zwetser 3 kwam op een 3-1 voorsprong na de single partijen. Zij wonnen ook de eerste koppel en hadden de winst bijna binnen, maar PM Darts knokte zich helemaal terug tot een 4-4 tussenstand. De winst in de 1001 teamgame bracht Zwetser 3 alsnog de overwinning.

In de finale wisten Tomas, Sander en Jeffrey hun single partij te winnen namens Akkertien 1. Fons won voor Zwetser 3 zijn single partij en zo was de tussenstand 3-1.

Akkertien 1 won de eerste koppel en was zo dicht bij de winst, maar Zwetser 3 won vervolgens koppel 2 en 3. De 4e koppel wist Akkertien 1 te winnen en zo zijn ze de winnaar geworden van de Karre Cup editie 2024.

Hieronder een foto van de winnaars Akkertien 1.

KC winnaar 2024 Akkertien 1