Nieuw bestuur

Vorige week maandagavond 24 juni was de bijzonder ledenvergadering in café de Zwetser. Het doel van deze vergadering was het vormen van een nieuw bestuur.
Voor alle functies binnen het bestuur hadden tenminste 1 of meerdere kandidaten zich aangemeld.

Het bestuur is geworden:
Voorzitter: Bert Dokter ( na meerderheid van de stemmen t.o.v. Rinke Dekker)
Secretariaat: Jacco ten Veen
Penningmeester: Patrick van Peer
Algemene bestuursleden: Mark Smid & Rinke Dekker

Martijn Plat & John Schonewille zijn in eerste instantie als “reserve” algemene bestuursleden aangemerkt aangezien een bestuur van 5 personen voorlopig als genoeg bevonden werd.

Aanwezig op deze avond waren:
Mark Smid, Bert Dokter, Jacco ten Veen, Rinke Dekker, Klaas Veenstra, Johnny Dekker, Harm-Jan van Rosmalen, Michiel Venema, Raymond van der Kamp, Michael Day, Ronald van den Hof, Ronnie Haven, Geesje Haven, Johnny de Bone. Dennis Betten en Ringo Warsen.

Programma van september

11 Start 1e competitie 2024-2025