Notulen ALV van 2 september 2024

Locatie :                      Michel’s pub

Aanwezig bestuur:    Bert dokter, Patrick van Peer, Jacco ten Veen, Mark Smid

Afwezig bestuur:       Rinke Dekker

Aanwezig:                   Klaas Veenstra, Pascal de Lange, Leonard van den Heuvel, Johnny de Boone, Ringo warssen, Michel Venema

Opening

De voorzitter opent de vergadering heet iedereen welkom, en stelt het nieuwe bestuur voor.

Bert dokter (voorzitter) Patrick van Peer (penningmeester) Jacco ten Veen (secretaris) Mark Smid (algemeen bestuurslid) Rinke Dekker (algemeen bestuurslid voorheen secretaris).

De vergadering word geopend met het jaarverslag. Er was bijna tot geen bestuur de afgelopen 2 jaar waardoor Klaas Veenstra alles op zich heeft genomen met Rinke dekker. De contributie zal vanaf volgend jaar van 60 euro naar 75 euro gaan I.V.M de hoge kosten. We gaan als bestuur op zoek naar sponsoren voor de dartvereniging. En er zal een kenningsmakingsavond komen om nieuwe darters binnen de regio aan te trekken. De karre cup krijgt naast de wisselbeker een extra beker die het  winnende team mag houden. Klaas Veenstra is uitgeroepen tot ere lid van de DVS Steenwijk vanwege zijn inzet de afgelopen jaren.

Vanaf dit seizoen zal er ook baancontrole uitgevoerd worden. Dat gaat gebeuren door Johnny Dekker en Jacco ten Veen. Mochten er klachten zijn over banen kunnen die gemeld worden bij deze personen.

Rondvraag

Johnny de Boone. Vraagt of er vanaf volgend seizoen een kas controle is

Leonard van den Heuvel. Vraagt hoe straffen bepaald worden.  De straffen worden door het bestuur bepaald. En daarbij wordt vermeld dat er binnen onze vereniging geen ruimte is voor ongewenst gedrag. Die kunnen  leiden tot gele/rode kaarten en schorsingen

Sluiting

De voorzitter sluit de vergadering af en wenst iedereen een veilig thuiskomen.