Verslag 1e ranking 2015 / 2016 + uitslagen

Afgelopen vrijdagavond 27 november stond de 1e ranking avond van het seizoen 2015 / 2016 op het programma. Met 23 man ging de 1e avond van start in Magic Balls.

In de poulefase was er 1 wedstrijd die er uitsprong. Dat was de wedstrijd tussen Martijn Lageweg en Job ten Heuvel. Hierin gooide Martijn de hoogste mogelijke finish van 170 uit. Verder noteerde zowel Job als Martijn een 12-dart leg en was het uiteindelijk Job die de partij won met 4-3 via een 154 finish.

In de verliezerronde ging de finale tussen Johnny Moes en Tonnie Plat. Deze werd met 4-1 gewonnen door Tonnie.

In de winnaarsronde ging de finale tussen Leonard van den Heuvel en huidige ranking kampioen Gert Herms. Leonard won zijn halve finale met 5-0 van Robert Eleveld. Gert won zijn halve finale met dezelfde cijfers van Job ten Heuvel. Leonard begon goed aan de finale en nam een 3-0 voorsprong. Daarna gingen de legs om en om naar beide heren zodat Leonard uiteindelijk met 6-3 de partij wist te winnen.

Tot de volgende raning avond op 18 december in de Zwetser ….