Inschrijving seizoen 2020-2021

Beste mensen,

Op woensdagavond 9 september gaan we weer van start met het nieuwe dartseizoen.

Het bestuur heeft met alle huidige speelgelegenheden contact gehad en die zien geen obstructies om te kunnen darten binnen de huidige corona maatregelen op horeca / binnensport gebied.

Op Woensdagavond 2 september worden als eerste nog de kwartfinales om de Karre Cup gespeeld. De loting hiervoor volgt binnenkort.

Met ingang van het nieuwe seizoen gaat er gebruik gemaakt worden van Teambeheer. Hierdoor zal de inschrijving dit jaar digitaal (online) plaatsvinden.

Teambeheer (meer informatie te vinden op : http://www.teambeheer.nl) is een totaalpakket speciaal ontwikkeld voor de dartsport en bied naast meer mogelijkheden / statistieken dan ons huidig systeem ook app-ondersteuning waardoor er straks tijdens de woensdagavond de uitslagen al kunnen ingevuld worden door de teamcaptains. Het invullen van de uitslagen gaat sowieso een verantwoordelijkheid worden voor de teamcaptains. Meer uitleg / informatie hierover volgt voor start van het nieuwe seizoen.

De DVS betaald een vast bedrag per jaar voor gebruik van Teambeheer tot 256 leden. Daarboven kost elk geregistreerd lid een klein extra bedrag. Daarom verzoeken wij om bij de inschrijving alleen spelers in te schrijven waarvan je zo goed al zeker weet dat die daadwerkelijk gaan spelen tijdens het dartseizoen. Als teamcaptain heb je straks zelf de mogelijkheid om tijdens het seizoen alsnog een speler toe te voegen aan je team als je deze ook daadwerkelijk gaat inzetten tijdens een wedstrijd.

Als teamcaptain zijnde kan je je team inschrijven door op onderstaande link te klikken. Ook kan je de link kopiëren en zelf in je browser plaatsen. Let op: de inschrijftermijn eindigt op maandag 31 augustus 2020.

Hoe gaat het inschrijven?

In je browser zie je na het opvolgen van de inschrijf link het inlogscherm van Teambeheer. Klik dan op NIEUW TEAM en vul je mailadres in en creëer een wachtwoord.

Op je mailadres krijg je de inloggegevens voor Teambeheer. Log hier mee in.

Als 1e stap moet je je mailadres verifiëren. Daarna kan je de spelers invoeren.

De verplichte gegevens voor elke speler zijn: Naam, Adres en Geboortedatum. Zorg als teamcaptain dat je deze gegevens bij de hand hebt zodat je alles in 1x kunt invoeren..

Heb je alle spelers ingevoerd, vink dan bij alle spelers “inschrijven voor nieuwe termijn” aan. Aan de rechter kant zie je dat de spelers geselecteerd zijn om in te schrijven en dat er een symbolisch bedrag van €0,01 per lid betaald moet worden. Kies daarna als betaalwijze “speellocatie betaalt”. Kies daarna de speellocatie van je team vanuit de lijst en klik dan op bevestigen.

De betaling moet worden bevestigd zodat je verder kunt met de inschrijving. Stuur hiervoor een whatsapp bericht of bel met de ledenadministratie Klaas Veenstra (Tel 06-11320459).

Als de betaling bevestigd is kan je bij stap 3 de teamgegevens invullen. De teamcaptain geeft bij deze teamgegevens zijn mobiel nummer aan voor contact. Ter info: de mobiele nummers van de teamcaptains zijn straks niet meer te zien op de DVS website, maar alleen via Teambeheer (na inloggen teamcaptain) vanwege Privacy / AVG.

Bij stap 4 kan je de ingevulde gegevens controleren.

Bij stap 5 kan je de inschrijving voltooien. Vink daarbij beide opties aan en download het machtigingsformulier. De teamcaptain bewaard dit formulier en is hiervoor verantwoordelijk.

Mocht je hulp nodig hebben of heb je vragen, dan kun je contact opnemen met de ledenadministratie, Klaas Veenstra (Tel 06-11320459)